Etap PRAWDY, etap kryzysów… Upał, drogi na rower MTB i plan, którego nie zrealizowaliśmy. Nie zamieściliśmy relacji, bo zabrakło czasu, bo zabrakło sił, bo… pojawiły się wątpliwości, czy nasz cel zostanie zrealizowany…

A miało być tak fajnie… ciepło, bez deszczu. Okazało się, że pomyliliśmy system trasy przejazdu. Zamiast tras na rower szosowy wgraliśmy w nasze urządzenia trasy terenowe. Na mapach wyglądało fantastycznie, w rzeczywistości okazał się dramat. Podjazd, który miał liczyć 10 km, liczył w rzeczywistości 30 i do tego nie drogą asfaltową, ale po leśnych szutrach w upale 35 st. C !!! A zjazd biegł drogą szutrową z 25-procentowym spadkiem, realnie, bez narażenia życia i zdrowia schodziliśmy, bo zjazd groził śmiercią lub upadkiem. Zastosowaliśmy plan awaryjny na kolejny etap, o którym w kolejnej relacji.

Warto krótko kilka faktów – cztery razy na jednym etapie złapaliśmy „gumę”, była też lekka wywrotka na szczęście bez poważnych konsekwencji. Brak zdjęć, bo stres i zadanie wykonanie celu – NAJWAŻNIEJSZE!!! Nawet jak trzeba przenosić rowery przez podziemne przejścia, jak to poniżej. Warto dodać, że w jednym z miast trafiliśmy na podziemny przejazd dla rowerzystów.

dav

Są też zdarzenia o wyjątkowej wadze – w jednym z miejsc postoju naszego wozu technicznego pojawił się przyjaciel z niepełnosprawnością, przeczytał informację o naszym wydarzeniu i zapytał, czy może zrobić zdjęcie z nami… to ZASZCZYT! były emocje, które absolutnie rozładowały napięcia całego dnia – cóż nasze trudy wobec trudów człowieka, dla którego każdy ruch jest wyczynem…?

Niesamowita siła popłynęła dla nas z tej lekcji.

Wybaczcie, że nie relacjonuję kolejnych dni na bieżąco, ale są pilne zadania do realizacji. Relacjonuję na ile pozwala czas i siły.

Szanowni Państwo

Sztafeta ma wykonać zadanie niezależnie od warunków pogodowych. W chwilach trudnych ważny jest doping, abyśmy wiedzieli, że nie jesteśmy sami. Darowizny przeznaczamy na działania profilaktyczne w zakresie wczesnego wykrywania czerniaka.

Najlepszym dopingiem są wpłaty darowizn na konto Fundacji z dopiskiem: Normandia dla profilaktyki. Wpłat można dokonać na konto Fundacji NU-MED: